Světový den bezpečnosti si TOTAL připomněl na autodromu

27.04.2017 15:48

Na 100 manažerů, zaměstnanců a partnerů společnosti TOTAL ČESKÁ REPUBLIKA, která je součástí TOTAL MARKETING & SERVICES, obchodní divize koncernu TOTAL, se ve středu v areálu mosteckého autodromu věnovalo aktivitám zaměřeným na bezpečnost. Připomněli si tak Světový den bezpečnosti a ochrany zdraví při práci. Od loňského roku je firma TOTAL ČESKÁ REPUBLIKA silným partnerem společnosti AUTODROM MOST, volba lokality pro uspořádání akce Total Safety Day tak byla nasnadě.

TOTAL pořádá na bezpečnost zaměřené akce pro zaměstnance ve všech svých filiálkách, je to už dlouholetá tradice. Na autodromu proto nechyběl ani ředitel HSEQ TOTAL pro Evropu Jean-Louis Parrot, který má na starosti právě i bezpečnostní politiku. Na hladký průběh akce dohlížel také marketingový ředitel společnosti TOTAL pro Českou a Slovenskou republiku a Maďarsko Filippo Falcinelli.

Den začal prezentací, při níž se přítomní seznámili se zásadami bezpečnosti společnosti TOTAL i s důrazem na partnerské organizace. Přednáška pochopitelně neopominula ani silniční provoz včetně krizových situací, jimž mohou řidiči každodenně čelit.

Účastníci Total Safety Day absolvovali zkrácenou ukázku kurzu bezpečné jízdy pod dohledem hlavního instruktora. Každý si mohl vyzkoušet i likvidaci hořícího oleje v barelech pomocí hasicího přístroje za asistence profesionálních hasičů, kteří nejprve předvedli správný postup. Na dalším stanovišti se zaměstnanci, partneři a klienti firmy vystřídali na simulátorech nárazu a převrácení vozidla. Vyzkoušeli si tak, jaké fyzikální síly působí na posádku vozu při nehodě.

Součástí akce byly také dva workshopy zaměřené na poskytování první pomoci při bezvědomí, náhlé zástavě krevního oběhu a u akutních či život ohrožujících stavů a přednáška a workshop kampaně #prsakoule, která upozorňuje na důležitost samovyšetření v prevenci rakoviny prsou a varlat.

„Partnerství se společností TOTAL je pro nás exkluzivní a prestižní záležitostí. Umožní nám rozvíjet areál autodromu tak, aby se u nás cítili co nejlépe závodní stáje a pochopitelně i diváci a návštěvníci našich akcí. Příkladem této filozofie je také poslední novinka, začali jsme týmům prodávat závodní benzín Elf, který je právě produktem společnosti TOTAL. I proto jsme rádi, že jsme mohli nabídnout zástupcům firmy už podruhé kvalitní a důstojné zázemí pro jejich teambullding. I když tentokrát nepřálo počasí, věřím, že se u nás všichni cítili dobře a přijedou znovu,“ doplnila obchodní a marketingová ředitelka společnosti AUTODROM MOST Jana Svobodová.

Skupina TOTAL, která patří mezi největší světové olejářské společnosti, se výrazně angažuje právě ve světě motorsportu. Je nepřehlédnutelná ve všech prestižních kategoriích, od Formule 1, světového šampionátu v rally až po Moto GP.

 

 


Další články


Hlavní partneři

Partneři

Mediální partneři