Trucky mění po 13 letech logo

22.06.2015 10:00

Czech Truck Prix 2015 vstoupí do letošních srpnových závodů na Autodromu Most s novým logem. V rámci zlepšování a zkvalitnění firemního designu celého areálu Autodromu Most se přistoupilo také k těmto dílčím změnám. Logo vytvořilo pražské Bete – Studio. „Cílem změny loga je sladit nový design firmy po nástupu nového vedení a dát mu jednoduchý, ale srozumitelný směr značky Autodromu Most,“ uvedla ředitelka obchodu a marketingu Jana Svobodová.

Změna loga ovšem neznamená to, že se okamžitě přestanou používat reklamní materiály se starým logem na letácích nebo časopisech. „Vše se bude nahrazovat postupně a my doufáme, že se nejen nové logo, ale celý nový design firmy bude líbit,“ doplnila.

V letošním roce Autodrom Most vstoupil do nové sezóny s novými servisními boxy a změnila se fasáda na administrativních budovách. Změny ale nejsou stále u konce. Připravuje se výstavba hotelu, rekonstrukce startovní věže a další vylepšení závodního okruhu. Kompletní modernizací zajistí Autodrom Most očekávanou kvalitu služeb jak ze strany automobilových nebo motocyklových týmů, tak jednotlivých firem a návštěvníků areálu.

Lada Laiblová

Další články


Hlavní partneři

Partneři

Mediální partneři